פוקר לעורכת: 4 מיתוסים שאתם חייבים לדעת

רוצה ללמוד איך לתפוס פוקר אומר ליד השולחן? אתה יכול לבדוק הפוקר שלי אומר כמובן וידאו.

תמלול וידאו

כמה מיתוסים על מספר לפני שנתחיל באמת מקבלים לתוך חומר טוב.

המיתוס הראשון שאני שומע כל הזמן, ואתה תראה כי בפורומים כשאני מדבר עם שחקנים, היא מספרת פוקר הם חסרי תועלת.

עַכשָׁיו, דן הרינגטון, יש מי לי הכבוד ביותר, הוא אלוף עולם. הוא עשה את זה בחזרה אל גב לשולחן אחרון 2003 ו 2004 האירוע המרכזי. אתה יודע, הישג אדיר אבל בספרו הרינגטון על נפח משחקי קאש 2, יש לו קטע על מספר ובעצם הוא אומר שאומר הם חסרי תועלת. זה בעצם מה שהוא אומר, כי אתה לא יכול לדעת מה אמצעי אדם, מה מחווה אומר משהו שהוא אומר הוא כי משמרות שחקן בכיסאו כשהוא משחק יד. האם זה לספר או שהוא פשוט להסיט בכיסאו?

אנשים לנוע מהעת לעת ואנשים בטוחים להסתובב מפעם לפעם. אבל מה שהמדע אומר לנו וכל המחקרים שנעשו בשנים האחרונות לספר לנו יותר ויותר כי בכל משמרת, כל תנועת גוף, יש כל מחווה משמעות. יש משהו מאחוריהם.

עכשיו, אם אתה מוכן לקום משולחן, לדוגמה, לפעמים אתם יושבים ותעמדו, ישנן סיבות רבות מדוע אתה עלול לעשות את זה. אני מתכוון אתה עלול לקום בגלל שאתה רק רוצה למתוח, כי אתה רוצה ללכת לשתות משהו, בגלל שראית מישהו ממרחק. אתה רוצה לנופף לעברם אך גם אלה הם סיבות לגיטימיות מדוע אתה בעמידה. אבל גם זה יכול להיות בגלל שאתה הרחקת עצמך ואני אדבר על זה כחלק בתגובת טיסה אחרת אבל יש סיבות אחרות שאולי אתה הגבת לאיום ואתה מנסה ליצור כמה מרחק בינך והאיום וזה אפשרי.

אז לומר כי אנשים לנוע מעת לעת הוא בטוח אבל מה שאני חושב דן הרינגטון חסר, ו נבחנו מיתוסים אחרים שהוא מדבר על, הוא שהוא כמעט אומר כי מאז הוא לא מבין אם זה לתל, if he doesn’tbecause he doesn’t understand what that specific shift means, הוא סוג של משליך אותם ובגלל זה אני חושב שזה טעות שהוא עושה, אני חושב, לדעתי.

המיתוס השני כי תשמע כל הזמן הוא כי שחקנים טובים אין מספרת וזה ממש לא נכון. מעולם לא ראיתי שחקן שאין לו שום מספרת ואם אתה מסתכל בסרטונים שלנו על לעורכת המטבח, בכל הסרטונים אני הולך להציג בפניכם היום, תראה שאני שמציע שחקנים מהמדרגה ראשונים.

הסיבה היא, טוֹב, בדרך כלל השחקנים שאתה רואה יותר בטלביזיה כך יש לי יותר מספרים עליהם מאשר ג'ו האקראי אלא גם כדי להוכיח נקודה כי לכל אחד יש לתל, אפילו טיפוסים שיש 10 צמידים, אפילו טיפוסים שעברו לשחק פוקר חי עבור 30 שנים, אפילו הטיפוסים שהופכים את כמות הכסף הגדולה ביותר בכל משחק פוקר לשנה. לכל אחד יש לתל.

עכשיו הדבר הגדול על זה הוא כי 99.9 percent of players have no clue what they’re looking for and that’s why I thinkthat’s for example like a guy like Dan Harrington makes a mistake. הוא עושה טעות לחשוב כי מאז שהוא זכה בהם מושגת כך הרבה וכמובן שהוא לא בהכרח לשים לב מספרת כי הרבה, אז אין להם שום שימוש או שהם חסרי תועלת, ימין?

אז זה טעות לחשוב שבגלל אתה נתקלת הצלחה במשהו, אתה חסר משהו אחר. You might be lackingyou’re not lacking something else. אז שמעתי אלופי עולם בעבר אומרים כי שחקנים טובים אין מספרת. הם טובים מסתורים אומרים ושזה יותר חשוב לשים לב טווחים ביד וכל הדברים האלה וככל שחקנים טובים שלא אומר, זה קשקוש מוחלט. לכל אחד יש לתל. אתה רק צריך לדעת מה לחפש ורוב האנשים לא.

אז מספר המיתוס שלוש הוא מחווה או לתל, ביטוי אמיתי או הונאה. אז הרינגטון ממשיך ואומר כמה היריבים שלך ישלח את פעיל שווא אומר. אתה יכול לספר אמיתי ממזויף? ייתכן שיהיה צורך להתבונן מישהו במשך די הרבה זמן לפני שתוכל לסדר את העניינים.

טוֹב, זה עשוי להיות נכון. למרות זאת, זה לא סיבה לבטל מספרת בכללותו. אני מתכוון היריבים הגרועים שלך, אלה הם באמת מי הם באמת, ממש רע לא ישלח שווא אומר או אם הם עושים, הם יהיו כל כך ברורים כמו חזקי פירושו משחק חלש, כי אתה הולך להבין כי די בקלות היריבים הטובים ביותר שלך היריבים הקשוחים שלך לומדים להסתיר שלהם אומר יותר וטוב יותר. אבל כמו שאמרתי קודם, יש להם כמה.

זה עלול לקחת לך זמן רב יותר כדי להבין אותם אבל זה לא אומר שהם לא צריכים קצת כי זה לא אומר שאתה צריך לפטר לספר כי זה יותר קשה למצוא לספר שחקן טוב. זה יהיה קשה מדי כדי להבין מה טווח ידו הוא, איפה הדליפות שלו הן וכל הדברים האלה.

כשמישהו טוב, זה ייקח לך זמן רב יותר כדי להבין את המשחק שלו ואיך אתה יכול לנצל את זה כל כך, nobody says that you have toyou’re going to learn tells and spot tells in 15 דקות ולאחר מכן אתה יכול לגמרי לנצל את היריבים שלך. חלק היריבים שלך ייקח זמן רב יותר כדי לראות אבל כשאנחנו משחקים הפעלות של 15 שעות, כשאנחנו משחקים בטורנירי multiday ואם אתה על המעגל, אז לשחק נגד אותה השחקנים שוב ושוב, אתה הולך לבלות הרבה זמן איתם. אז למה לא לנסות לברר מה שלהם אומר הם?

סביר להניח שאתה בסופו של דבר תמצא אותם ואתה יכול לנצל אותם לאחר וכנראה לתמיד. אז זה פשוט, אני מתכוון, a statement that I really don’t – בטוח, חלק מהאנשים לשלוח שווא אומר אבל אם אתה באמת יודע מה אתה מחפש, תראה כמה פערי התזמון והדרך שהם שולחים שווא אומר ואתה תוכל לדעת מתי מישהו הוא הגדרת שווא אומר ומתי זה לתל אמיתי.

מיתוס מספר ארבע היא, "מה זה אומר?” So Harrington goes on to say, "גם אם אנחנו בטוחים שחקן חזק בגלל לתל, it does not tell us how big his hand is.” טוֹב, זה נכון במובן זה בטוח, אם אני רואה ודאות גבוהה לספר וזה אומר לי כי היריב פגע בפלופ די גדולה, זה לא אומר לי בדיוק מה יש לו. טוֹב, לא, אבל כשהוא דוחף והכל בפלופ, הוא בעצם אומר לי שהוא קיבל משהו בדרך כלל. I mean it could be a bluff butand I still don’t know exactly what he has and going on a hand range, ימין?

If the flop is aI don’t know. מלכה או אולי ג'ק 8, שולחן לשניים, והוא דוחף הכל, שחקן שגייס לפני הפלופ, זה חזק למדי וכל הדברים האלה, מה שיוכל לקבל? ג'ֵק 8 שְׁתַיִם. טוֹב, הוא יכול היה סט. הוא יכול להיות בעל overpair. אתה עדיין לא יודע בדיוק מה יש לו. You’re still not sure that he has gotthat was exactly what hands he has but you’re pretty sure that he has got a pretty strong hand.

טוֹב, זה אותו הדבר עם מספר. אם יש לך תגיד את זה אומר לך כי היריב שלך הוא חזק או שהוא מבלף, זה יכול לעזור לך לחלוטין צמצם את הטווח ידו וגם אם אתה לא יכול להצביע בדיוק את הקלפים שיש לו, זה לא אומר שאתה צריך לפטר אומר כולה בגלל זה. אני מתכוון שזה פשוט עוד פיסת מידע לרשותכם שאתה יכול להשתמש בו כדי להבין מה יש לו. לומר שאותם השחקן דוחף והכל ואתה חושב כי רוב הזמן הוא מאוד חזק. לפעמים הוא יהיה מבלף. טוֹב, אם אתה מרים מספרות כי תגיד לך שהוא חזק, אז אתה יכול להתעלם חלק מבלף שנותן לך הרבה יותר מידע לשחק נגדו.

אז אני חושב שהטעות הכי הגדולה כי דן הרינגטון עושה היא שהוא אינו מבין שאנשים מסוימים בחוץ יודעים התנהגות בלתי מילולית יותר ממה שהוא עושה. I’m not saying he’sin the sense that because he doesn’t see, הוא לא מבין שההתנהגות הלא-מילולית קיים, that some people can teach others about which gesture means something in that circumstance and otherwhat that gesture means in other situations, he totally disregards the value of tells and that’s whyI think that’s where the mistake is in my opinion. הוא לא יכול לעשות את זה וזה מה שרוב השחקנים לעשות ואני מקווה שאתה לא תעשה את הטעות הזאת.

אם אתם מקשיבים היום הזה, אז אתה כנראה מעוניין דברים שלפחות מספיק רוצה לדעת יותר, כך טוב. ואז באמת לא עושה את הטעות של מזלזלת מספרת כי רוב השחקנים שם בחוץ, אפילו כאלה זוכים להצלחה אינם טובים באיתורן.

ראיתי קטעי וידאו אינספור של שחקן ממדרגה ראשונה לשחק נגד חובבן ואת חובבים הולך והכל, מציג שתיים או שלוש מספרת, קלסי מספרת אמון הנמוך, שהוא לחלוטין מבלף, לחלוטין נותן את הכוח של היד שלו ואת קפלי שחקן ברמה עולמית ממדרגה ראשונה. ראיתי הפעם שוב ושוב.

אז אפילו את השמות הגדולים של עולם הפוקר לא יודעים מה הם מחפשים. אז במובן טוב, זה חדשות טובות בשבילך, כי אתה באמת יכול לקבל יתרון על פני היריבים שלך כי תחושה אלא גם להיות אחד הבודדים מאוד מניב אומר בכלל.

רוצה ללמוד איך לתפוס פוקר אומר ליד השולחן? אתה יכול לבדוק הפוקר שלי אומר כמובן וידאו.

   
גילוי: מוצרים ושירותים מסוימים שאתה מקדם באתר זה הינם שותפים קישורים. המשמעות היא שאם אתה מחליט לקנות אחד מהמוצרים הללו, אני מרוויח עמלה קטנה. באמצעות הקישורים הללו, אין עלות נוספת אליך. אתה מקבל אותו משאב נהדר באותו מחיר מצוין. אני רק לקדם משאבים, מוצרים ושירותים אני מאמין באמת יספקו לך ערך מדהים. על ידי מרוויח עמלה, זה עוזר לי לייצר תוכן איכותי יותר. פלוס זה גם עוזר להאכיל את הילדים שלי! 🙂
 
2015-02-08T04:05:43+00:00

על הסופר:

אני אופטימיזציה באינטרנט & יועץ המרה - אני עוזר ללקוחות שלי (כלשהו Fortune 500) ליצור הכנסות נוספות עבור העסק שלהם. בעיקר, אני מקבל יותר של המבקרים שלהם להמיר באתר האינטרנט שלהם. אני כבר השקתי ומכר 2 חברות סטארט-אפ - אני כבר עובד באינטרנט עבור 15 שנים החלו מאפס - ואז מכר - שני אתרי צומחת במהירות: פורטל מידע משחקים מוביל ורשת פרסום באינטרנט. לקרוא 10 דברים עליי - כולל היותו מאמן שפת הגוף על אלוף העולם בפוקר לשיר בלהקה כיסוי KISS (תמונות כללו) - כאן.

6 תגובות

  1. Tyler מאי 9, 2012 בְּ- 6:44 אחר הצהריים - תשובה

    I have an interest in body language so I love reading your blog and watching your videos. As a live poker pro, I disagree with the message your sending in this video.

    בטוח, body language gives off information. What Harrington and others are saying is that betting lines/player tendencies are a much more reliable source of information when your trying to decode a players holding.

    Example: You have been sitting at a table for an hour and dedicated most of your time trying to decode facial expressions and body language of the players at the table. אתה מקבל לתוך היד עם גבר צעיר היטב שמלה שמאוד ברור עם הבעות מיקרו כאשר הפלופ מסתכם. הוא צולע ב MP, אתה מעלה עם עכו, הוא מתקשר. הפלופ מגיע K 4 5 קשת ואתה לתפוס לספר כי היריב שלך אוהב את ידו, הרבה. אתה מהמר, והוא מעלה. מה אתה עושה עכשיו?! העובדה שאתה יודע שהוא אוהב את ידו אומרת כלום מלבד הס לא מבלף. עוד שאלות חשובות הן: האם הוא הסוג של שחקן שיעלה KQ / AK על נקודה זו משום שהוא overvalues ​​TP? האם זה סוג של שחקן איטי לשחק מפלצות (סטים) על לוחות יבשים? האם השחקן הזה חושב כי OESD + BDFD הוא מפלצת? אלו שלוש שאלות שאנחנו לא יודעים את התשובה, כי היינו ניצול המיקוד שלנו מנסה לקרוא את שפת הגוף של שחקנים אחרים במקום להבין נטיות הימורים.

    אם הייתי צריך לכתוב ספר כדי לנסות לעזור למתחילים ביניים לשפר בפוקר, הייתי בכמה פרקים מוקדשים כאשר להמר, מתי להעלות, וכאשר לקפל, ואיך לנצל סוגים מסוימים של שחקנים. הייתי צריך רק פרק אחד על מספר.

    • ניקולא Fradet מאי 9, 2012 בְּ- 8:30 אחר הצהריים - תשובה

      Tyler,

      אני דווקא מסכים עם כל מה שאמרת. ואני הראשון להגיד כי קריאת פוקר מספרת כמו מומחה לא יעשה שחקן פוקר מנצח. זה פשוט הדובדבן שבקצפת.

      עם זאת, זה לא מה דן הרינגטון אומר בספרו. הוא לגמרי מבטל מספרת. וזה אני לחלוטין לא מסכים עם. והתאוריה שלי היא שזה בגלל שהוא פשוט לא מבין את התנהגות אנושית.

      זה כזה מיומנות מתקדם כדי לשלוט שאפילו מקצוען מנוסה לא מבין את זה. זה לקח אותי 2-3 שנים של מסירות גדולות באמנות באמת להתחיל לראות הבדל לשחק הפוקר שלי (וחי עסקים כמו גם). רוב השחקנים פשוט לא לקחת את הזמן כדי לעשות את זה.

      רוב השחקן חושב שאין להם מספרת. רוב השחקנים חושבים אומרים לא שווים כלום. זה B.S.

      קשה להבין מושגים שאחד אפילו לא יודע קיימת.

      ניקולא

  2. ניקולא Fradet מאי 9, 2012 בְּ- 8:30 אחר הצהריים - תשובה

    Tyler,

    אני דווקא מסכים עם כל מה שאמרת. ואני הראשון להגיד כי קריאת פוקר מספרת כמו מומחה לא יעשה שחקן פוקר מנצח. זה פשוט הדובדבן שבקצפת.

    עם זאת, זה לא מה דן הרינגטון אומר בספרו. הוא לגמרי מבטל מספרת. וזה אני לחלוטין לא מסכים עם. והתאוריה שלי היא שזה בגלל שהוא פשוט לא מבין את התנהגות אנושית.

    זה כזה מיומנות מתקדם כדי לשלוט שאפילו מקצוען מנוסה לא מבין את זה. זה לקח אותי 2-3 שנים של מסירות גדולות באמנות באמת להתחיל לראות הבדל לשחק הפוקר שלי (וחי עסקים כמו גם). רוב השחקנים פשוט לא לקחת את הזמן כדי לעשות את זה.

    רוב השחקן חושב שאין להם מספרת. רוב השחקנים חושבים אומרים לא שווים כלום. זה B.S.

    קשה להבין מושגים שאחד אפילו לא יודע קיימת.

    ניקולא

    • גורם יולי 7, 2013 בְּ- 6:40 אחר הצהריים - תשובה

      אתה כמו ד"ר קאל לייטמן בסדרת הטלוויזיה, שכבי איתי!! אוי goshh, אני אוהב את זה להראות לוט

  3. אנדי ברטואו פברואר 12, 2017 בְּ- 12:33 אחר הצהריים - תשובה

    ניקולא
    הסתכלתי באתר שלך “תגיד מטבח” לפני כמה שבועות. חזרתי כעבור כמה ימים וזה היה למטה. מאוד מעוניין לדבר איתך או חומר קריאה שלך על פוקר לעורכת. זה היה שונה מן ספרות אחרות כי קראתי.
    אני גר וגאס, במקרה שחשוב. אנא תן לי לדעת איך ליצור איתך קשר.
    אנדי

  4. עוֹרְבָנִי אוגוסט 29, 2017 בְּ- 11:56 אחר הצהריים - תשובה

    Greetings
    Where can we order the tellskitchen course?
    תודה

השאר תגובה