1. I’m a Conversion Optimization consultant – Since 2001, I’ve started from scratch – and SOLD – 2 fast-growing startups. I now do some consulting with private clients here and also with Konvèsyon To Ekspè where I’ve optimized pages for Glamour Magazine, Lloyds Banking, Vimeo, Crazy Egg and other Fortune 500 clients.
2. I’m a best-selling author, oratè piblik ak antrenè – I published a pi byen ki vann liv sou estrateji pokè. I’ve been coaching poker players on poker “tells” (see number 3…) depi 2009 and can even count a former World Poker Champion among my students.
3. Mwen itilize yo dwe yon jwè pokè pwofesyonèl – I left my job as an Engineer in 2001 yo jwe pokè pwofesyonèl (ki m 'te fè jouk 2008). Pandan ane sa yo, Mwen te jwe nan tout mond lan, te genyen tounwa miltip nan Las Vegas, te jwe kont jis sou chak gwo Non pro (Phil Hellmuth, Barry Greenstein, Huck Grenn, Chip Reese nan non yon kèk) e li te youn nan premye jwè yo pwofesyonèl nan Quebec
6. Mwen gen Degre yon Bachelor la nan Jeyolojik Jeni – from Laval University in Quebec City – don’t try to find a logical link between Conversion Rate Optimization or Body Language and Geology, I can’t find one myself :-).
10. Mwen itilize yo dwe nan yon bann KISS kouvèti – Back in College, Mwen te yon fwa chantè a plon nan yon bann kouvèti wòch ki te jwe tribi Guns'n Roses epi li bo (yep that’s me to the left). I got to play Gene Simmons and even spit blood – I have pictures of that too, but I keep them locked in a safe 🙂 . We won multiple “Gong Show” type events playing these tributes. HINT: It was fun :-).