Poker Tells: 4 Mythen u moet weten

Wil je leren hoe om poker te vangen vertelt aan tafel? Jij kan check mijn poker vertelt video cursus.

videotranscriptie

Een paar mythes over vertelt voordat we beginnen met echt het krijgen in de goede dingen.

De eerste mythe dat ik hoor de hele tijd, en je zult zien dat in discussiefora als ik met de spelers praten, is dat poker vertelt zijn nutteloos.

Nu, Dan Harrington, wie ik heb de meest respect voor, hij is een wereldkampioen. Hij deed dat terug naar finale tafel in de rug 2003 en 2004 van het main event. Je weet wel, een enorme prestatie, maar in zijn boek Harrington on Cash Games Volume 2, hij heeft een sectie over vertelt en eigenlijk zegt hij dat vertelt zijn nutteloos. Dat is eigenlijk wat hij zegt, want je kunt niet weten wat een persoon betekent, wat een gebaar betekent en wat hij zegt is dat een speler verschuivingen in zijn stoel toen hij een hand speelt. Is dit een tell of heeft hij gewoon te verschuiven in zijn stoel?

Mensen verplaatsen van tijd tot tijd en zorgen dat mensen verplaatsen van tijd tot tijd. Maar wat de wetenschap ons vertelt en alle studies die zijn gedaan in de afgelopen jaren vertellen ons meer en meer dat elke shift, elke beweging van het lichaam, elk gebaar heeft een betekenis. Er is iets achter hen.

Nu als je opstaat uit een tabel, bijvoorbeeld, je zitten en je opstaat, er zijn vele redenen waarom je dat zou kunnen doen. Ik bedoel, je zou kunnen staan, omdat je gewoon wilt rekken, omdat je wilt gaan en een drankje, want je zag iemand van een afstand. U wilt zwaaien naar hen, maar ook deze zijn legitieme redenen waarom u opstaan. Maar ook het zou kunnen zijn omdat je jezelf afstand en ik zal praten over dat als onderdeel van een vluchtreactie later op, maar er zijn andere redenen die misschien u reageren op een bedreiging en je probeert om wat afstand te creëren tussen u en de dreiging en dat is mogelijk.

Dus om te zeggen dat mensen verplaatsen van tijd tot tijd is het zeker, maar wat ik denk Dan Harrington ontbreekt, en we zullen kijken naar andere mythen die hij praat over, is dat hij bijna te zeggen dat omdat hij niet begrijpt als dat is een tell, als hij niet - omdat hij niet begrijpt wat die specifieke verschuiving middelen, hij soort verwerpt hen en dat is waarom ik denk dat de fout hij maakt, I denk, Naar mijn mening.

De tweede mythe dat u de hele tijd hoort is dat goede spelers niet hebben verteld en dat is echt niet waar. Ik heb nog nooit een speler die niet heeft verteld en als je kijkt naar onze video's op Vertelt Kitchen, in alle video's die ik ga vandaag aan u, je zult zien dat ik met Topnotch spelers.

De reden is, goed, meestal de spelers die je meer op de televisie te zien, dus ik heb meer vertelt over hen dan willekeurige Joe, maar ook tot een punt dat iedereen een tell bewijzen, zelfs die jongens die hebben 10 armbanden, zelfs die jongens die zijn het spelen van live poker voor 30 jaar, zelfs die jongens die de meest hoeveelheid geld per jaar playing poker. Iedereen heeft een tell.

Nu is de grote ding over dat is dat 99.9 procent van de spelers hebben geen idee wat ze zoeken en dat is waarom ik denk - dat is bijvoorbeeld als een vent als Dan Harrington een fout maakt. Hij maakt een fout om te denken dat, omdat hij heeft gewonnen en zoveel hebben bereikt en natuurlijk hij niet per se aandacht aan vertelt dat er veel, dan zijn ze geen gebruik hebben of ze zijn nutteloos, rechts?

Dus het is een vergissing te denken dat, omdat je met succes in iets, jij ontbreekt iets anders. Je zou ontbreken - dat je niet iets anders ontbreekt. Dus ik heb gehoord verleden wereldkampioenen zeggen dat goede spelers niet hebben verteld. Ze zijn goed in het verbergen vertelt en dat het belangrijker is om aandacht te besteden aan de hand ranges en al dat spul en zoveel goede spelers niet hebben verteld, dat is totale onzin. Iedereen heeft een tell. Je hoeft alleen te weten wat te zoeken en de meeste mensen niet.

Dus mythe nummer drie is een gebaar of een tell, een uitdrukking echte of misleiding. Dus Harrington gaat om een ​​deel van je tegenstanders zeggen zal actief sturen valse vertelt. Kun je de echte van de valse te vertellen? Het kan zijn dat iemand te observeren voor een tijdje voordat je dingen kunt uitzoeken.

Nou Ja, dat waar zou kunnen. Echter, dat is geen reden om te ontdoen vertelt in zijn geheel. Ik bedoel, je ergste tegenstanders, Dat zijn echt die werkelijk, echt slecht zal niet sturen valse vertelt of als ze het doen, zullen ze zo vanzelfsprekend zijn als de sterke betekent zwakke acteren dat je gaat om erachter te komen dat vrij gemakkelijk en uw beste tegenstanders en uw lastigste tegenstanders hebben geleerd om te verbergen hun vertelt meer en betere. Maar zoals ik al eerder zei, ze hebben wel een aantal.

Het kan u langer duren om ze te achterhalen, maar dat betekent niet dat ze geen enkele, omdat het betekent niet dat je moet vertellen ontslaan, want het is moeilijker om een ​​tell in een goede speler te vinden. Het zal moeilijker te zijn om erachter te komen wat zijn hand bereik is, waar zijn lekken zijn en al dat spul.

Wanneer iemand is goed, het geeft je een langere tijd te nemen om erachter te komen zijn spel en hoe je het kan benutten en zo, niemand zegt dat je moet - je gaat om te leren vertelt en spot vertelt in 15 minuten en dan kunt u volledig benutten van je tegenstanders. Sommige van je tegenstanders zal het langer duren om te zien, maar toen we de zittingen van spelen 15 uur, wanneer we spelen meerdaagse toernooien en als je op het circuit, dan spelen tegen dezelfde spelers over en weer, je gaat veel tijd met hen doorbrengen. Dus waarom niet proberen uit te vinden wat hun vertelt zijn?

Zeer waarschijnlijk zal je uiteindelijk vinden ze uit en je kunt ze uitbuiten na en waarschijnlijk voor altijd. Dus dat is gewoon, ik bedoel, een verklaring dat ik echt niet doen - zeker, sommige mensen te sturen valse vertelt maar als je echt weet wat je zoekt, vindt u een aantal verschillen in de timing en de manier waarop ze sturen valse vertelt zien en bent u in staat om te weten wanneer iemand is het opzetten van valse vertelt zal zijn en wanneer het is een echte tell.

Mythe nummer vier is, "Wat betekent het?"Dus Harrington gaat verder met te zeggen:, "Zelfs als we zijn er zeker van een speler is sterk als gevolg van een tell, Het vertelt ons niet hoe groot zijn hand is. "Wel, dat is waar in de zin dat zeker, als ik zie een groot vertrouwen te vertellen en dat vertelt me ​​dat de tegenstander de flop vrij groot is geraakt, het maakt me niet precies vertellen wat hij heeft. Nou Ja, Nee, maar toen hij duwt all-in op de flop, hij eigenlijk vertelde me dat hij iets heeft meestal gekregen. Ik bedoel, het zou een bluf, maar zijn - en ik weet nog steeds niet precies wat hij heeft en gaat op een hand bereik, rechts?

Als de flop is een - ik weet het niet. Queen of misschien een Jack 8, een deuce, en hij duwt alles in, een speler die pre-flop had opgeworpen, dat is vrij strak en al dat spul, wat kon hij? krik 8 drommel. Nou Ja, hij een set zou kunnen hebben. Hij had een overpair hebben. Je weet nog steeds niet precies wat hij heeft. Je bent nog steeds niet zeker van dat hij heeft gekregen - dat was precies wat geeft hij heeft maar je bent er vrij zeker van dat hij een vrij sterke hand heeft.

Nou Ja, Het is hetzelfde met vertelt. Als u een te vertellen dat je vertelt dat je tegenstander is sterk of dat hij bluft, het kan helemaal u helpen beperken zijn hand bereik en zelfs als je niet precies de kaarten kunnen lokaliseren heeft hij, dat betekent niet dat je hoeft te ontslaan vertelt als geheel vanwege dat. Ik bedoel het is gewoon nog een stukje informatie tot je beschikking die je kunt gebruiken om erachter te komen wat hij heeft. Zeg dat dezelfde speler duwt alles in en u denkt dat de meeste van de tijd dat hij is erg sterk. Soms zal hij bluffen. Nou Ja, Als je pick-up die je vertellen dat je vertelt hij is sterk, dan kunt u de bluffen deel te negeren en dat geeft je veel meer informatie om te spelen tegen hem.

Dus ik denk dat de grootste fout die Dan Harrington maakt, is dat hij niet begrijpt dat sommige mensen daar weten non-verbale gedrag meer dan hij doet. Ik zeg niet dat hij - in de zin dat, omdat hij niet ziet, Hij begrijpt niet dat non-verbale gedrag bestaat, dat sommige mensen anderen kunnen leren over welke gebaar betekent iets in die omstandigheid en andere - wat dat gebaar betekent in andere situaties, Hij negeert volledig de waarde van vertelt en dat is waarom - ik denk dat is waar de fout is naar mijn mening. Hij kan dat niet doen en dat is wat de meeste spelers doen en ik hoop dat je het niet maken die fout.

Als je luistert naar dit vandaag, dan heb je waarschijnlijk zijn geïnteresseerd in dat spul in ieder geval genoeg om te willen weten dus dat is goed. En dan echt niet maken de fout ontslagen vertelt omdat de meeste spelers die er, zelfs enkele die zijn succes te hebben zijn niet goed naar hen te spotten.

Ik heb talloze video's van een Topnotch speler spelen tegen een amateur gezien en de amateur gaat all in, geeft twee of drie vertelt, klassieke vertelt van een laag vertrouwen, dat hij totaal bluft, helemaal geven van de kracht van zijn hand en de Topnotch van wereldklasse speler plooien. Ik heb dit keer op keer gezien.

Dus zelfs de grote namen uit de pokerwereld weet niet wat ze zoeken. Dus in een goed gevoel, dat is goed nieuws voor u, omdat u een voorsprong echt kan krijgen over je tegenstanders in die zin, maar ook een van de weinige die krijgen vertelt in het algemeen.

Wil je leren hoe om poker te vangen vertelt aan tafel? Jij kan check mijn poker vertelt video cursus.

   
OPENBAARMAKING: Sommige producten en diensten gepromoot op deze website zijn affiliate links. Dit betekent dat als u besluit om een ​​van deze producten te kopen, Ik zal een kleine commissie te verdienen. Via deze koppelingen, er is geen extra kosten voor u. Je krijgt dezelfde geweldige bron op dezelfde geweldige prijs. Ik alleen maar bevorderen middelen, producten en diensten die ik geloof echt dat zal u met ongelooflijke waarde. Door het verdienen van een commissie, het helpt me meer inhoud van hoge kwaliteit te produceren. Plus het helpt zelfs voeden mijn kinderen! 🙂
 
2015-02-08T04:05:43+00:00

Over de auteur:

Ik ben een web-optimalisatie & conversie consultant - Ik help mijn klanten (sommigen in de Fortune 500) het genereren van meer inkomsten voor hun bedrijf. Meestal, Ik krijg meer van hun bezoekers om te zetten op hun website. Ik heb gelanceerd en verkocht 2 startups - Ik ben al online werken voor 15 jaar en zijn begonnen vanuit het niets - en vervolgens verkocht - twee snel groeiende websites: een toonaangevende gaming informatie portal en een online advertentienetwerk. Lezen 10 dingen over mij - zijn zij ook een lichaamstaal coach om een ​​World Champion of Poker en zingen in een KISS cover band (foto's opgenomen) - hier.

6 Opmerkingen

  1. Tyler mei 9, 2012 een T 6:44 p.m - Antwoorden

    Ik heb een belang in lichaamstaal, dus ik hou van het lezen van uw blog en het bekijken van je video's. Als een live poker pro, Ik ben het oneens met het bericht dat het sturen in deze video.

    Zeker, lichaamstaal geeft ze informatie. Wat Harrington en anderen zeggen, is dat weddenschappen / speler tendensen zijn een veel meer betrouwbare bron van informatie als je probeert te decoderen van een speler te houden.

    Voorbeeld: U bent zittend aan een tafel voor een uur en toegewijd de meeste van uw tijd proberen om gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal van de spelers te decoderen aan de tafel. Je krijgt in een hand met een jongere goed jurk man die is heel duidelijk met micro-expressies wanneer de flop komt neer. Hij limpt in MP, u verhogen met AKo, hij belt. De flop komt K 4 5 regenboog en je vangt een tell dat je tegenstander houdt zijn hand, veel. Zeker weten, en hij werpt. Wat doe je nu?! Het feit dat je weet dat hij houdt van zijn kant betekent niets anders dan hes niet bluffen. Belangrijker vragen zijn: Hij is het type speler die KQ / AK zal verhogen op deze plek omdat hij TP overvalues? Betekent dit type speler slow-play monsters (sets) op droge planken? Is deze speler denken dat een OESD + BDFD is een monster? Dat zijn drie vragen die we het antwoord niet weten omdat we gebruik te maken van onze focus proberen om de lichaamstaal van andere spelers te lezen in plaats van het uitzoeken wedden tendensen.

    Als ik een boek te schrijven om te proberen en te helpen beginners op tussenproducten verbeteren bij poker, Ik zou een aantal hoofdstukken gewijd aan bij te zetten hebben, wanneer te verhogen, en wanneer te vouwen, en hoe je bepaalde soorten spelers te benutten. Ik zou slechts één hoofdstuk over vertelt.

    • Nicolas Fradet mei 9, 2012 een T 8:30 p.m - Antwoorden

      Tyler,

      Ik heb eigenlijk ben het eens met alles wat je zei. En ik ben de eerste om te zeggen dat het lezen van poker vertelt als een expert zal niet een winnende pokerspeler. Het is gewoon kers op de taart.

      Dat gezegd hebbende, dat is niet wat Dan Harrington zegt in zijn boek. Hij volledig verwerpt vertelt. En dat ik volstrekt oneens met. En mijn theorie is dat het is omdat hij gewoon niet volledig menselijk gedrag te begrijpen.

      Het is zo'n een geavanceerde vaardigheid onder de knie dat zelfs doorgewinterde professionals het niet krijgt. Het kostte me 2-3 jaren van grote toewijding aan de kunst om echt te beginnen om een ​​verschil te zien in mijn pokerspel (en zakelijke leven evenals). De meeste spelers gewoon niet de tijd nemen om het te doen.

      De meeste spelers denken dat ze hebben niet vertelt. De meeste spelers denken vertelt zijn niets waard. Dat is B.s..

      Het is moeilijk om concepten die men niet eens wist dat ze bestaan ​​te begrijpen.

      Nicolas

  2. Nicolas Fradet mei 9, 2012 een T 8:30 p.m - Antwoorden

    Tyler,

    Ik heb eigenlijk ben het eens met alles wat je zei. En ik ben de eerste om te zeggen dat het lezen van poker vertelt als een expert zal niet een winnende pokerspeler. Het is gewoon kers op de taart.

    Dat gezegd hebbende, dat is niet wat Dan Harrington zegt in zijn boek. Hij volledig verwerpt vertelt. En dat ik volstrekt oneens met. En mijn theorie is dat het is omdat hij gewoon niet volledig menselijk gedrag te begrijpen.

    Het is zo'n een geavanceerde vaardigheid onder de knie dat zelfs doorgewinterde professionals het niet krijgt. Het kostte me 2-3 jaren van grote toewijding aan de kunst om echt te beginnen om een ​​verschil te zien in mijn pokerspel (en zakelijke leven evenals). De meeste spelers gewoon niet de tijd nemen om het te doen.

    De meeste spelers denken dat ze hebben niet vertelt. De meeste spelers denken vertelt zijn niets waard. Dat is B.s..

    Het is moeilijk om concepten die men niet eens wist dat ze bestaan ​​te begrijpen.

    Nicolas

    • merken juli- 7, 2013 een T 6:40 p.m - Antwoorden

      je net als Dr. Cal Lightman in de tv-serie, Lieg tegen me!! oh goshh, Ik hou van dat een Lott tonen

  3. Andy Bartow februari 12, 2017 een T 12:33 p.m - Antwoorden

    Nicolas
    Ik keek naar je site “TellsKitchen” een paar weken geleden. Gingen terug een paar dagen later en het was naar beneden. Zeer geïnteresseerd in een gesprek met u of het lezen van uw materiaal op Poker Tells. Het was anders dan andere literatuur die ik heb gelezen.
    Ik woon in Las Vegas, in het geval dat telt. Laat het me weten hoe u contact opnemen met.
    Andy

  4. vlaamse gaai augustus 29, 2017 een T 11:56 p.m - Antwoorden

    Groeten
    Waar kunnen we om de tellskitchen cursus?
    bedankt

Laat een reactie achter