Poker Informuje: 4 Mity musisz wiedzieć

Chcesz nauczyć się złapać w pokera mówi przy stole? Możesz sprawdź mój poker mówi kurs wideo.

Transkrypcja wideo

Kilka mitów o opowiada zanim zaczniemy naprawdę dostać się do dobrych rzeczy.

Pierwszy mit, że słyszę cały czas, i widać, że na forach dyskusyjnych, gdy rozmawiam z graczami, jest to, że poker mówi są bezużyteczne.

Teraz, dan Harrington, który mam największy szacunek dla, on jest mistrzem świata. Zrobił to z powrotem do tyłu stołu finałowego w 2003 i 2004 od turnieju głównego. Wiesz, ogromnym osiągnięciem, ale w książce Harrington na grach stolikowych Volume 2, on ma sekcję na zasadzie mówi i mówi, że mówi, są bezużyteczne. To jest w zasadzie to, co on mówi, bo nie może wiedzieć, co dana osoba środki, co oznacza gest i coś mówi to, że gracz przesuwa się w fotelu, kiedy odgrywa rękę. Czy to tell czy też po prostu przesunąć w fotelu?

Ludzie poruszać od czasu do czasu i że ludzie poruszać się od czasu do czasu. Ale to, co nauka mówi nam, a wszystkie badania, które zostały przeprowadzone w ciągu ostatnich lat mówią nam coraz bardziej, że każda zmiana, każdy ruch ciała, każdy gest ma znaczenie. Jest coś za nimi.

Teraz, jeśli wstać od stołu, na przykład, jesteś siadania i wstawania, istnieje wiele powodów, dla których może to zrobić. Znaczy może wstać, bo po prostu chce się rozciągnąć, bo chcesz iść i drinka, bo widział kogoś z daleka. Chcesz pomachać nimi, ale również są uzasadnione powody, dlaczego stoisz w górę. Ale również może być, bo jesteś dystansowania się i będę mówić o tym jako część odpowiedzi lotu Później jednak istnieją inne powody, dla których może jesteś reagowanie na zagrożenia i starasz się stworzyć pewien dystans między wami a zagrożenie i że to możliwe.

Więc powiedzieć, że ludzie poruszać się od czasu do czasu jest pewien, ale to, co myślę Dan Harrington brakuje, i będziemy patrzeć na innych mitów, które mówi o, jest to, że on prawie mówiąc, że skoro on nie rozumie, że jeśli to tell, Jeśli nie - bo nie rozumie, co to szczególne środki przesunięcia, on niby odrzuca je i dlatego myślę, że to pomyłka on zarabia, myślę, w mojej opinii.

Drugi mit, że usłyszysz cały czas jest to, że dobrzy gracze nie mają i mówi, że nie jest to prawda. Nigdy nie widziałem gracz, który nie ma żadnych mówi i jeśli spojrzeć na nasze filmy na Informuje Kitchen, We wszystkich filmach mam zamiar przedstawić wam dzisiaj, widać, że jestem wyposażony w znakomity graczy.

Powodem jest, dobrze, Zazwyczaj gracze widać więcej w telewizji, więc mam więcej mówi o nich, niż losowej Joe, ale także udowodnić, że każdy punkt ma Tell, nawet te, które mają chłopaki 10 kajdany, nawet te, które zostały chłopaki grając w pokera na żywo na 30 roku, nawet te chłopaki, które sprawiają największe kwoty pieniędzy rocznie pokera. Każdy ma Tell.

Teraz wielką rzeczą jest to, że 99.9 procent graczy, nie mają pojęcia, co szukasz i dlatego myślę, że - tak jak na przykład faceta jak Dan Harrington popełni błąd. On sprawia, że ​​błąd myśląc, że skoro zdobył i osiągnąć tak dużo i oczywiście on nie koniecznie zwrócić uwagę, że dużo mówi, wtedy nie ma żadnego użycia lub są one bezużyteczne, dobrze?

Więc jest to błędem sądzić, że skoro masz sukces w czymś, jesteś brakuje czegoś innego. Być może brakuje - nie jesteś brakuje czegoś innego. Tak słyszałem w przeszłości mistrzowie świata mówią, że dobrzy gracze nie mają mówi. Są dobre w ukryciu i mówi, że to ważne, aby zwrócić uwagę na zakresach ręcznych i wszystkie rzeczy iw miarę dobrych graczy nie mających opowiada, to całkowita bzdura. Każdy ma Tell. Po prostu trzeba wiedzieć, czego szukać, a większość ludzi nie.

Więc mit numer trzy jest gestem lub tell, wyrazem rzeczywistego lub oszustwo. Więc Harrington mówi dalej niektórych swoich przeciwników będzie aktywnie wysyłają fałszywe mówi. Można powiedzieć autentyczny od podrobionego? Być może trzeba będzie obserwować kogoś przez jakiś czas, zanim będzie można poukładać.

Dobrze, że może być prawdziwe. jednak, to nie jest powód, aby odrzucić mówi jako całość. Chodzi mi o swoich najgorszych wrogów, tych, którzy są naprawdę są naprawdę, Spóźniony nie wyśle ​​fałszywy mówi lub jeśli robią, będą tak oczywiste, jak silny oznacza słaby aktorstwo, że masz zamiar dowiedzieć się, że dość łatwo i twoi najlepsi przeciwnicy i twoi najtrudniejszych przeciwników nauczyły się ukrywać swoją mówi coraz lepiej. Ale jak powiedziałem wcześniej, oni mają pewne.

To może cię już zrozumieć je, ale to nie znaczy, że nie mają jakiś ponieważ to nie znaczy, należy odwołać Tell ponieważ trudniej jest znaleźć Tell w dobrym odtwarzaczem. trudniej będzie też dowiedzieć się, co jest jego zakres ręka, gdzie jego nieszczelności i wszystkie rzeczy.

Kiedy ktoś jest dobry, zajmie Ci więcej czasu, aby dowiedzieć się swoją grę i jak można je wykorzystać, a więc, nikt nie mówi, że trzeba - masz zamiar dowiedzieć się, mówi i mówi w spot 15 minut, a następnie można całkowicie wykorzystać swoich przeciwników. Niektóre z Twoich przeciwników będzie trwać dłużej, aby zobaczyć, ale kiedy gramy sesji 15 godziny, kiedy gramy turnieje wielodniowe a jeśli jesteś na torze, następnie grając przeciwko tych samych graczy w kółko, masz zamiar spędzić dużo czasu z nimi. Więc dlaczego nie spróbować, aby dowiedzieć się, co ich to mówi?

Najprawdopodobniej będzie ostatecznie znaleźć je można wykorzystać je później i prawdopodobnie na zawsze. Więc to tylko, mam na myśli, oświadczenie, że ja naprawdę nie - na pewno, niektórzy ludzie wysyłają fałszywe mówi, ale jeśli naprawdę wiedzą, czego szukasz, widać pewne rozbieżności w termin i sposób, że wysyłają fałszywe mówi i będziesz mógł wiedzieć, kiedy ktoś jest w trakcie tworzenia fałszywy mówi i gdy jest to prawdziwy tell.

Mit numer cztery jest, "Co to znaczy?”Więc Harrington mówi dalej, „Nawet jeśli jesteśmy pewni, gracz jest silny ze względu na tell, nie mówi nam, jak wielki jest jego ręka.”No, to prawda w tym sensie, że na pewno, jeśli widzę wysokie zaufanie i powiedzieć, że mówi mi, że przeciwnik ma trafić flop grubawo, nie powiedzieć dokładnie to, co ma. Dobrze, Nie, ale kiedy popycha all-in na flopie, on po prostu mówi mi, że ma coś zwykle. Znaczy to może być blef ale - a ja wciąż nie wiem dokładnie, co ma i będzie w zasięgu ręki, dobrze?

Jeśli flop jest - nie wiem. Królowa czy może Jack 8, dwójka, i pcha wszystko, gracz, który podbił przed flopem, to dość napięty i wszystkie rzeczy, co mógł? Jacek 8 licho. Dobrze, mógłby mieć zestaw. Mógł mieć overpair. Nadal nie wiem dokładnie, co ma. Nadal jesteś pewien, że nie ma - to było dokładnie to, co on ma ręce ale jesteś pewna, że ​​on ma dość silną rękę.

Dobrze, to samo z powie. Jeśli masz stwierdzić, że mówi ci, że twój przeciwnik jest silny lub że blefuje, może całkowicie pomóc zawęzić zakres jego ręki, a nawet jeśli nie można wskazać dokładnie karty ma, to nie znaczy, trzeba odwołać mówi w całości z tego powodu. Znaczy to po prostu jeszcze jeden kawałek informacji do Państwa dyspozycji, których można użyć, aby dowiedzieć się, co ma. Powiedzieć, że sam zawodnik wypycha wszystko i myślisz, że przez większość czasu jest on bardzo silny. Czasami on będzie blefował. Dobrze, Jeśli podniesiesz to powiedzieć, że mówi, że jest silny, następnie można lekceważyć blefowania część i że daje dużo więcej informacji, aby grać przeciwko niemu.

Więc myślę, że największym błędem, że Dan Harrington sprawia, że ​​jest on nie rozumie, że niektórzy ludzie tam wiedzą zachowania niewerbalne więcej niż on. Nie mówię, że jest - w tym sensie, że ponieważ nie widzi, on nie rozumie, że zachowanie niewerbalne istnieje, że niektórzy ludzie mogą uczyć innych, o których gest znaczy coś w tej sytuacji, a inne - co oznacza, że ​​gest w innych sytuacjach, on całkowicie pomija wartości od mówi i dlatego - myślę, że to gdzie błędem jest moim zdaniem. Nie może tego zrobić i to, co większość graczy zrobić i mam nadzieję, że nie robią tego błędu.

Jeśli słuchać dzisiaj, wtedy prawdopodobnie jesteś zainteresowany tych rzeczy przynajmniej na tyle, aby chcesz wiedzieć więcej, więc to jest dobre. I wtedy naprawdę nie popełnia błąd oddalenia mówi, ponieważ większość graczy tam, nawet tacy, którzy mają sukcesy nie są dobre w ich plamienia.

Widziałem niezliczone filmy o znakomity gracz gra przeciwko amator i amator idzie wszystko w, wyświetla dwa lub trzy opowiada, klasyczny mówi o niski poziom zaufania, że on całkowicie blefuje, całkowicie rozdawanie siłę dłoni i znakomity gracz klasy światowej fałdy. Widziałem to raz po raz.

Więc nawet wielkie nazwiska w świecie pokera nie wiem czego szukasz. Więc w pewnym sensie dobry, To dobra wiadomość dla ciebie, bo naprawdę można uzyskać przewagę nad swoimi przeciwnikami w tym sensie, ale również jednym z niewielu, które w ogóle się mówi.

Chcesz nauczyć się złapać w pokera mówi przy stole? Możesz sprawdź mój poker mówi kurs wideo.

   
UJAWNIENIE: Niektóre produkty i usługi reklamowane na tej stronie są linki partnerskie. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zakup jednego z tych produktów, Będę zarobić niewielką prowizję. Korzystając z tych linków, nie ma dodatkowy koszt dla Ciebie. Masz ten sam wielki zasób w tej samej atrakcyjnej cenie. I tylko promować zasoby, produkty i usługi naprawdę wierzę zapewni Ci wysoką wartością. By zarabiać prowizję, to pomaga mi produkować więcej jakości treści. Plus to nawet pomaga karmić moje dzieci! 🙂
 
2015-02-08T04:05:43+00:00

o autorze:

Jestem optymalizacja stron internetowych & konsultant konwersji - Pomagam moim klientom (niektóre w Fortune 500) generować większe przychody dla swojej działalności. Przeważnie, I dostać więcej ich użytkowników do konwersji na swojej stronie internetowej. Mam uruchomiony i sprzedawane 2 startupy - Pracuję online 15 roku i zaczęli od zera - a następnie sprzedane - dwa szybko rosnące stron internetowych: wiodący portal informacyjny gier oraz sieć reklamy online. Czytać 10 rzeczy o mnie - w tym bycie trenerem język ciała do World Champion of Poker i śpiewa w zespole pokrywy KISS (fotki włączone) - tutaj.

6 Komentarze

  1. Tyler Może 9, 2012 w 6:44 po południu - Odpowiadać

    Mam zainteresowanie językiem ciała tak Lubię czytać bloga i oglądania filmów. Jako żywo pokerzysty, Nie zgadzam się z przekazem wysyłającego w tym filmie.

    Pewnie, Język ciała wydziela informacji. Co Harrington i inni mówią, że zakłady linii / tendencje graczy są znacznie bardziej wiarygodnym źródłem informacji, gdy próbujesz dekodować graczy posiadających.

    Przykład: Zostałaś siedzi przy stole na godzinę i poświęcony większość swojego czasu próbując rozszyfrować mimikę i język ciała graczy przy stole. Można dostać się do strony z młodszym dobrze strój człowieka, który jest bardzo oczywiste z mikro-wyrażenia gdy flop dół. On utyka w MP, podnieść z AKo, On dzwoni. Na flopie spadają K 4 5 tęcza i złapać stwierdzić, że twój przeciwnik lubi rękę, dużo. Stawiasz, a on podnosi. Co teraz robisz?! Fakt, że wiesz, że on lubi rękę znaczy nic innego niż hes nie blefuje. Ważniejsze pytania: On jest typem gracza, który podniesie KQ / AK w tym miejscu, bo overvalues ​​TP? Czy ten typ gracza wolno grać potworów (zestawy) na suchych desek? Czy ten odtwarzacz myśleć, że OESD + BDFD jest potworem? To są trzy pytania, na które nie znam odpowiedzi na ponieważ byliśmy wykorzystując naszą uwagę starając się odczytać mowę ciała innych graczy zamiast dowiedzieć się tendencje zakładów.

    Gdybym miał napisać książkę, aby spróbować pomóc początkującym pośrednie poprawy w pokera, Chciałbym mieć kilka rozdziałów poświęconych kiedy postawić, kiedy podnieść, i kiedy krotnie, i jak wykorzystać pewne typy graczy. Chciałbym mieć tylko jeden rozdział mówi o.

    • Nicolas Fradet Może 9, 2012 w 8:30 po południu - Odpowiadać

      Tyler,

      I rzeczywiście zgadzam się z wszystkiego, co powiedział. A ja jestem pierwszy, aby powiedzieć, że czytanie w pokera mówi jak ekspert nie będzie wygrywać w pokera. To tylko wisienka na torcie.

      Mając na uwadze powyższe, nie to Dan Harrington mówi w swojej książce. On całkowicie odrzuca mówi. A ja całkowicie zgadzam się z. A moja teoria jest taka, że ​​to dlatego, że po prostu nie w pełni zrozumieć ludzkie zachowanie.

      To taka zaawansowana umiejętność do opanowania, że ​​nawet doświadczeni zawodowcy nie rozumiem. Zajęło mi 2-3 lat z wielkim oddaniem do sztuki, by naprawdę zacząć, aby zobaczyć różnicę w mojej gry w pokera (biznes i życie, a także). Większość graczy po prostu nie mają czasu, aby to zrobić.

      Najbardziej wyróżniającym się zawodnikiem, że oni nie mają mówi. Większość graczy uważa opowiada nie są nic warte. To B.s..

      Trudno zrozumieć pojęcia, że ​​nie wie nawet, istnieją.

      Nicolas

  2. Nicolas Fradet Może 9, 2012 w 8:30 po południu - Odpowiadać

    Tyler,

    I rzeczywiście zgadzam się z wszystkiego, co powiedział. A ja jestem pierwszy, aby powiedzieć, że czytanie w pokera mówi jak ekspert nie będzie wygrywać w pokera. To tylko wisienka na torcie.

    Mając na uwadze powyższe, nie to Dan Harrington mówi w swojej książce. On całkowicie odrzuca mówi. A ja całkowicie zgadzam się z. A moja teoria jest taka, że ​​to dlatego, że po prostu nie w pełni zrozumieć ludzkie zachowanie.

    To taka zaawansowana umiejętność do opanowania, że ​​nawet doświadczeni zawodowcy nie rozumiem. Zajęło mi 2-3 lat z wielkim oddaniem do sztuki, by naprawdę zacząć, aby zobaczyć różnicę w mojej gry w pokera (biznes i życie, a także). Większość graczy po prostu nie mają czasu, aby to zrobić.

    Najbardziej wyróżniającym się zawodnikiem, że oni nie mają mówi. Większość graczy uważa opowiada nie są nic warte. To B.s..

    Trudno zrozumieć pojęcia, że ​​nie wie nawet, istnieją.

    Nicolas

    • marki lipiec 7, 2013 w 6:40 po południu - Odpowiadać

      jesteś jak Dr Cal Lightman w serialu, Okłamywać mnie!! oh goshh, Uwielbiam to, że wykazują Lott

  3. Andy Bartow luty 12, 2017 w 12:33 po południu - Odpowiadać

    Nicolas
    Spojrzałem na swojej stronie “TellsKitchen” kilka tygodni temu. Wróciłem kilka dni później i to w dół. Bardzo zainteresowany rozmową ze sobą lub czytając swój materiał na Poker Informuje. Inaczej było z innej literatury, że mam czytać.
    Mieszkam w Las Vegas, w przypadku, gdy liczy. Proszę dać mi znać, jak się z Tobą skontaktować.
    Andy

  4. Sójka sierpień 29, 2017 w 11:56 po południu - Odpowiadać

    Pozdrowienia
    Gdzie możemy zamówić kurs tellskitchen?
    dzięki

Zostaw komentarz